söndag 18 augusti 2024

Skyltsöndag


 Är fortfarande upprymd av gårdagens bröllop, så börjar med ett foto från det...

..och övergår till BP.s skyltsöndag och denna bild från dagens leverans. Blev sugen att prova på Linas matkasse igen efter ett långt uppehåll, och när de nu hade halva priset på en matkasse så slog jag till.
Fem goda middagar har vi framför oss...hoppas jag!

Ser nu att jag valt minst en middag som vi haft förut ; Asiatisk fläskfärs med nudlar och koriander, minns att den var väldigt god, tror att vi kommer att bli nöjda


Nej, det blir inte köttbullar och makaroner ikväll, haha!

8 kommentarer:

Geddfish ♥ sa...

Fina upplevelser som du haft!
Jag hade korv och makaroner idag till middag, gottigotti det med.
Kram!

Ditte sa...

Förstår att gårdagens bröllop finns med. En så fin upplevelse.
Vad gäller matkassar har jag aldrig testat, men kan tänka mig att det kan vara bra när en jobbar. Plankan var kul. Men skulle nog inte för egen del serverat makaroner och köttbullar på en planka. Men en kul tanke är det.
Kram

BP sa...

Hahaha! Så jag skrattade åt sista bilden - fattigmans plankstek som varken du eller jag äter antar jag;-)
Matkassen var ju välfylld så jag hoppas att du och din man blir nöjda. Synd bara att Lina ite skickar med en kock också;-)
Så fint med den inledande bilden från bröllopet igår. Vad tyckte brudparet om hästen då?
Tusen tack att du skyltar och länkar:-)

LillaSyster sa...

Superhärlig skyltning!

Anki sa...

Fin bild från bröllopet ... och i övrigt en snygg skyltning! Plankstek kan se ut hur som helst ... det är ju plankan som är viktig!
Ha en fin ny vecka!
Kram

Znogge sa...

Bröllop är så fint och vilken glädje att få vara med.
Då hoppas jag att ni blir nöjda med matkassen och resterna.

Kram och glad måndag!

Äventyret framtiden sa...

Bröllop är för det mesta fina. Tack för att du delar med dig av vigseln.
Matkasse-period hade jag då jag bodde i Mariehamn. Det var alltid spännande att se vad som komma skulle. Jag gillar idén mycket, här finns det också sådan möjlighet, med ekovaror men det har aldrig blivit aktuellt här eftersom jag helst går till vårt lilla hål i väggen och hjälper till att hålla det levande och öppet!
Kram

Paula sa...

Skrattar högt åt planksteken! Linas matkasse, hoppas den är till belåtenhet. själv håller jag på o tömmer frysen, i min mage! Ju mindre mat att släpa på till nya pörtet desto bättre. Vilka snygga tånaglar du har ser jag nu! Kram