söndag 14 januari 2024

Skyltsöndag

Idag blev det en promenad längs Brunnsviken lyssnandes på ljudbok, många var ute på isen och gick, åkte skridskor eller skidor. Vi var bjudna på "julgransplundring " i Enebyberg, men jag valde att stanna hemma, så min man åkte själv.
Fågellivet i Brunnsviken.

BP: s härliga skyltsöndag, så en dagsfärsk skylt från min promenad blev det!


På eftermiddagen kom denna låda ( för halva priset, så jag måste ju prova igen! ) 

Ett kul minne dök upp på Facebook!

Det ska bli kyligare igen...


En kul skylt som jag möjligen haft med förut!





 

4 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Tänker på sista skylten:-)))))
Kul med en dagsfärsk skylt från Hagaparken. Synd bara att man klottrat på den. Å onödigt med så fula tags.
Du får berätta hur det gick med Linas mat. Minns ju att du hade både Linas och någon annans mat ett tag. Lycka till i alla fall!
Bilden från retrofesten är så himla fin! Vilken fräck "kostym" du har på dig:-)

Tusen tack för länken och din fina skyltning:-)

Klimakteriehäxan sa...

Engelska skylten är helt underbar! Alla som promenerar på isen - suck, tur att de flesta kommer i land. En jag halvkände gjorde det inte veckan före jul ---

Anki sa...

En fin promenad där vid Brunnsviken . Haha ... skrattade gott åt den sista skylten!
Ha en fin måndag!
Kram

Paula sa...

Ja rättstavning är inte lätt, är det inte i USA de har rättskrivningstävlingar? De tävlar ju i allt...
Halva priset på mat tackar man ju inte nej till, o bekvämt är det också, själv fick jag hem lite grejer från Matsmart, ibland kan man fynda rejält, annars är det lite av ett tidsfördriv att sitta och klicka sig fram i utbudet.