torsdag 25 januari 2024

Två årsdag


 Idag för TVÅ år sedan fick jag mitt CI-implantat inopererat, och jag fick (nästan hela) min hörsel tillbaka, och ett nytt liv! Så tacksam för det, trots att det blev så att jag fick reoperera mig förra året i maj månad. Håller tummarna nu för att implantatet ska hålla sig på plats nu.

Natten på jobbet blev lite tuff, men lite akuta incidenter , men allt slutade bra så småningom. Sovit som en stock idag (inga problem att sova på dagarna,haha!) , nu mot jobbet igen!

5 kommentarer:

znogge sa...

Tänk att det redan gått två år. Otur att du behövde en operation till men skönt att den fungerade som tänkt.
Hoppas att den kommande arbetsnatten blir bra.

Kram och god kväll!

BP sa...

Är det redan två år sedan du fick ditt implantat - herreguuuu, tiden bara swishar förbi. Håller verkligen tummarna att implantatet håller sig på plats resten av ditt liv:-)
Du missade återigen ingenting idag. Två minusgrader, snorhalt och grått. Bästa du kunde göra var att sova.
Önskar dig en mindre jobbig natt nu!

Ditte sa...

Ja, tänk att två år har gått sedan du fick implantatet. En stor lättnad! Men trist förstås att du fick reoperera dig.Å andra sidan ska det väl nu fungera. Hoppas och önskar!
Bra att du sovit och med trist väder missade du inget alls. Hoppas natten blir lugnare.
Kram

LillaSyster sa...

Ett viktigt och bra hjälpmedel=) Antar att du sover idag också. Ha en bra fredag då du vaknar.

Annika sa...

Fantastiskt ändå! Två år, och nästan hela hörseln tillbaka.
TACK vetenskapen!!
Kramar och trevlig helg!