torsdag 20 april 2023

ATK-tid och fina minnen

Letade efter helt andra foton på datorn, men hittade dessa fina minnen på våra pojkar när de var lite mindre!
Minns det som en intensiv tid när de var små, men ack så söta de var!

En lugn natt på jobbet, och istället för att jobba min andra natt nu, så har jag fått ATK-ledigt!

Arbetstidsförkortning(ATK) är ett system som syftar till att förkorta arbetstiden för de anställda. Det är kollektivavtalen som reglerar arbetstidsförkortningen.

I morgon har jag nämligen fått tid till röntgen av mitt ci-implantat, så jag äntligen kanske kan få svar på varför min hörsel har blivit sämre! Då kan jag inte jobba i natt.


 

8 kommentarer:

femfemman sa...

Minnen, fint!
Lycka till i morgon! Kram

znogge sa...

Vilka fina bilder på två jättesöta pojkar <3 Tiden den går...
Så bra att du fick ledigt i natt så att du kan vara utvilad i morgon.
Stort lycka till i morgon.

Kram

BP sa...

Herreguuuu så söta dina pojkar var, det har du alldeles rätt i:-) ATK visste jag inte ens att det fanns, men såååå bra. Håller alla tummar och tår så att du får veta imorgon vad som är fel med ditt implantat. Och viktigast av allt - att det kan åtgärdas. KRAM!

Annika sa...

ÅÅÅÅ vilka SÖTA bilder på dina pojkar.
Så gulliga foton.

HÅLLER alla tummar för imorgon!! ATT du ska få svar på VAD det är som gör att du nu hör sämre. PLUS att det går att fixa!!
Kramar!!!!

Äventyret framtiden sa...

Så fina fotominnen du hittade! <3
Lycka till med morgondagen och undersökningen! Jag håller mina tummar hårt, hårt för att du ska få veta vad som felas dig och att det också går att åtgärda på ett bra sätt.
Kram!

Anna i Portugal sa...

Lycka till idag på röntgen! Hoppas verkligen du får bra svar.

Anki sa...

Fina minnen med de fina bilderna på pojkarna!
Lycka till idag. Hoppas röntgenundersökningen resulterar i att problemen hittas och att de kan åtgärdas!
Kram

Ditte sa...

Perfekt att ta till denna ATK när det gäller. Har tänkt på dig under dagen och hoppats det gick bra med undersökningen. Hoppas givetvis också på att du ska få veta vad som orsakat din försämrade hörsel efter CI implantatet.
Så fina minnen du hittade. Roligt att tänka tillbaka på killarna när de var små. Och åren har förvisso gått. Nu är det lite annat och lilla Samuel hjälper till att förgylla er tillvaro.
Ha det gott.
Varm kram