söndag 16 april 2023

Skyltsöndag


 Dags för BP:s skyltsöndag igen, första skylten hittade på ci-mötet tidigare i april, en rad roliga hörapparater, kanske lite svåra att se, hoppas det går att förstora bilden!

Nu kommer en massa tokiga skyltar från nätet....håll till godo!





Fortsätter med Orsakullans frågor : 

  1. 14. Mitt senaste skratt…
  2. ...kanske var när jag hittade dessa tokiga skyltar!
  3. 15. En önskan…
  4. ...att snart få veta om min sämre hörsel går att åtgärda med en ny operation!
  5. 16. Ett lag jag håller på.
  6. Leksand så klart!


7 kommentarer:

znogge sa...

Ha ha! Dagens skratt fick jag när jag läste skylten om hästarna :D Mitt i prick på den!
Hoppas verkligen att din försämrade hörsel går att korrigera igen. Det blev ju så bra först.

Kram

LillaSyster sa...

Så mycket kul skyltar=)
Chips skylten vann!
Håller tummarna för att det går att åtgärda din hörsel ♡
PS vi bokade bord både i nya och gamla. Ha en bra kväll!

BP sa...

Konstigt nog håller jag också på Leksand. Har förstått att det är många stockholmare som gör:-)
Hörapparaterna var himla roliga - att titta på alltså. Skulle inte vilja ha dom som implantat;-)
Som jag sagt tidigare så är du en fena på att hitta roliga skyltar på nätet. Å japp, jag skrattade högt jag med:-) Alla 6 skyltar är helt suveräna. Här kan jag inte välja en favo;-)
Tusen tack för din roliga Skyltsöndag. Stort tack för länken också:-)

PS. Risschips-skylten måste ha fotats hos Lidl. Den kedjan är ett eldorado för skyltare;-) DS.

Äventyret framtiden sa...

Hörapparaterna var ena riktiga höjdare. Olika varianter minsann. Hoppas din hörsel blir som den ska, håller tummarna hårt hela tiden!
Skrattade gott åt alla lånade skyltar, den ena roligare än den andra. Husmussmak, haha...
Kram!

Guldkryckan sa...

Haha, jodå, dy lyckades få mig att skratta igen med dina skyltar, tackar för det och bra jobbat. :)

Ha det så underbart du kan.

Ditte sa...

Snyggt skyltat!
Vilken variation på hörapparater.
Skrattade åt nätskyltarna och inte minst åt den med hästarna-
Och kanske vore det bra med en tvål som var flyttande.
Hoppas och önskar så att din försämrade hörsel ska kunna åtgärdas. Håller alla tummar.
Varm kram

Geddfish ♥ sa...

Verkligen roliga skyltar som fick mig att le stort!
Hoppas hoppas att din hörsel blir korrekt åtgärdad.
Kram!