lördag 8 april 2023

Vilken överraskning!

 

Ja, verkligen en fantastisk överraskning! Igår kväll fick jag veta att jag skulle packa en väska, alltså en övernattning också. Gissa om jag blev glad att få spendera påskaftonen på Grand Hotel i Saltsjöbaden med alla nära och kära. Vädret kunde inte vara bättre, strålande sol, så det blev en promenad också i de fina omgivningarna. Lite bubbel i solen och sedan en tre rätters middag i restaurangen. Hur mysigt som helst. Det kommer mer foton morgon, lite svårt att blogga från Ipaden. Nu kommer jag att sova gott här på hotellet! Tusen tack min kära familj! 

9 kommentarer:

Anonym sa...

Överraskande och omtänksamt! En fin påskafton!!. Kram//Anna-Lena

Znogge sa...

Wow, det var verkligen en överraskning som hette duga och vilken fin påskafton ni fick!

Önskar en fin påskdag nu.

Kram

Anna i Portugal sa...

Vilken härlig överraskning!

Äventyret framtiden sa...

Underbart i kubik! Bara njut...
Du har en toppenfamilj.
Kram

Janerik Sundh sa...

Fantastisk fin påskpresent du fick!
Ha en fin påskdag och annandag också!

Ditte sa...

Vilken härlig överraskning! Förstår att du verkligen blev både väldans glad och överraskad. Grand Hotell i Saltis är ju så fint.
Ser fram emot att få höra, läsa och se mer. Njut!
Varm kram!

Guldkryckan sa...

Men va härligt, en fin dag då således i solen med familjen, låter helt perfekt, ja, det ÄR perfekt.

Ha en fin fin fortsättning på helgen. :)

BP sa...

Nu kommer mina kommentarer i fel ordning;-) Kommenterade Skyltsöndag först.
Vilken rolig idé att samla hela familjen på anrika Grand Hotel i Saltsjöbaden. Både mysigt och väldigt omtänksamt. Å vilket väder ni fick som bonus:-)

Åke sa...

Vad trevligt för dig :)