onsdag 19 april 2023

Mitt i veckan


 Idag har jag varit smakråd åt min man som ekiperat sig inför våren, att handla kläder är ingen favoritaktivitet för min man, så det gick snabbt- in på Dressman och där hittade han både jacka, jeans, tröjor och skjorta. Jag hann sitta en stund i solen på balkongen innan jag gick ut på en kortare promenad. Nu stundar en natt på jobbet igen...
...och på facebook ser jag att det var fem år sedan vi var i New York sist.....

Orsakullans fråga : 

  1. 19. Ett finger med i spelet…
  2. ...har Samuel när vi sjunger "Imse Vimse spindel", och även " I ett hus vid skogens slut", det är ljuvligt att se hur han följer med i sångerna och gör likadant med sina händer <3

6 kommentarer:

BP sa...

Det var otippat! Att din man handlar på Dressman alltså. Se vilka hemska fördomar jag har mot den kedjan;-) Min man älskade deras strumpor som inte hade resår;-)
Jag satt/låg också på balkongen hela dan. Har till och med fått färg. Det var helt underbart. Bäst att passa på, då Aftonbladet hotar med snö nästa vecka...
Önskar dig en dräglig natt!

Ditte sa...

Bra att M fick hjälp med lite vårklädsel- Och skönt att hitta allt på ett ställe. Och med dig som smakråd blev det säkert bra.
En skön dag blev det och fint att du hann njuta lite av den.
Så mysigt med Samuel och att han är så med i sånger och annat.Kul!
Önskar dig en bra jobbnatt.
Kram

LillaSyster sa...

Min man brukar också hoppa in i den butiken och fixa outfiten då den behöver förnyas. Snart kan ni utöka sångreportaren med Krokodilen i bilen och Hjulen på bussen går runt.
Önskar dig en bra natt på jobbet.

femfemman sa...

Kul att ekipera maken. Här klarar maken dig själv. Också bra! Brukar gå snabbt!
Det gör det för mej också.... Inga långa funderingar här inte!
Kallt i vinden hos oss. Tjocktröja på!Ha en bra natt ! Kram

znogge sa...

Jag brukar också vara smakråd till Husse som inte har den bästa shoppingkonditionen. Dressman handlar han dock sällan på. Blir oftast MQ.

Visst är det kul att sjunga med barnen och de hade vissa favoriter som jag till kunde i sömnen ;-)

Kram och god kväll!

Anna i Portugal sa...

Balkonghänget, bäst idag tänker jag :)