torsdag 19 oktober 2023

Sovtorsdag

Hittade ett kul minne på facebook från tonårstiden i Hofors, snygg installation , eller hur! Ser ni vart jag är?

Natten på jobbet rullade på fort, tycker att vi har haft väldigt mycket att göra på sistone! Sovit gott hela dagen, och är nu laddad för ännu en natt.

Jag fortsätter att hänga på Selmastories fotoutmaning i boktober. 19. En bok jag önskar jag kunde läsa för första gången igen.
Varför inte romanserien som Per-Anders Fogelström har skrivit om Stockholm som börjar med "Mina Drömmars stad". En fantastisk bok, som jag faktiskt har läst två gånger!


 

8 kommentarer:

Ditte sa...

Förstår att ni har mycket att stå i. Skönt för dig att du kunde sova bra när du avslutat ditt pass.
Kul bild! Har svårt att hitta dig. Men kanske är du längst fram i bild. Dock lite tveksam.
Vad gäller fotoutmaningen är Fogelströms böcker de jag har läst om. Gör det gärna igen.
Kram

BP sa...

Hahaha! Fick faktiskt ta upp bilden i PS och vrida och vända på det för att klura ut om jag skulle hitta dig. Kom till slut fram till du är överst i mitten. Ser att Ditte inte heller var säker.
Fogelströms böcker är ju historia och kult. De kan man absolut läsa om.

znogge sa...

Visst ser jag dig på bilden.
Så skönt att du sovit bra i dag. Hoppas nu att den kommande arbetsnatten blir bra.

Per-Anders Fogelströms böcker är verkligen bra och jag har läst dem flera gånger.

Kram

Åke sa...

Jag tror jag ser dig på bilden. så trevlig och sådant kreativ foto. Idag har jag bilder fån min kusin där från i värmen;) Jag tror du är uppe till höger i bild. Trevlig fredag önskar jag dig.

Anna i Portugal sa...

Jag tror du är längst ner till höger i bilden. Har inte läst mina drömmars stad, kanska jag göra det då :)

femfemman sa...

Näpp, kan inte se dej! Men som jag skrivit tidigare, du är mycket snyggare som sextioåring än som ungdom!
Läste alla PA Fogelströms böcker då jag var ung. Gillade dem mycket. Kram

Annika sa...

Nej, jag tror inte jag vet vem som är du ... men jag gissar att du är tjejen i svart väst och vit krage med halsband.

Mina Drömmars Stad är helt underbar!! Fantastiska böcker. Älskar hela serien!

Kramar och trevlig helg!

Paula sa...

Jag håller faktiskt med dig, hela serien önskar jag att jag hade framför mig. Fast å andra sidan vore en omläsning inte helt fel! Kram